Reklamace zboží


     

Najdeme nejrychlejší řešení

  • Čerpadlo nefunguje?
  • Výkon čerpadla neodpovídá specifikaci?
  • Čerpadlo spíná, ale nenatlakuje nádobu?
  • ... máte jiný technický problém?
 

Než se rozhodnete zaslat zboží k reklamaci, neváhejte nás kontaktovat. Mnohdy lze vadu snadno ostranit, nebo lze pro urychlení zaslat zboží přímo do autorizovaného servisu. Rádi Vám pomůžeme.

 
       

 

 

 

 

 


Na veškeré prodávané zboží se vztahuje spotřebitelská záruka minimálně 24 měsíců. Dle platných obchodních podmínek vzniká toto právo pouze spotřebitelům, nikoliv nakupujícím firmám, resp. podnikatelským subjektům. V případě reklamace pamatuje, že:

  • Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní od převzetí zboží do reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.
  • V případě, že reklamace není uznána, zasíláme zboží zpět na náklady spotřebitele.

 

     
   Upozorňujeme, že vady způsobené nedůslednou přípravou zboží pro přepravu k reklamaci nebudou uznány jako součást reklamace.  
     

 

Jak nejlépe postupovat?

  • Vyplňte prosím reklamační formulář. Vaší reklamaci začneme bezprostředně vyřizovat.
  • V případě závady nás můžete kontaktovat telefonicky na +420 797 850 919, nebo emailem na info@reded.cz.
  • Připravte si číslo faktury (nebo objednávky) a popis závady (kdy, za jakých podmínek, v jaké situaci se to či ono děje).
  • Domluvíme se na nejlepším možném postupu.

info-icon   Více informací o reklamaci zboží viz Obchodní podmínky, článek 7.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.