Reklamace zboží

       

Najdeme nejrychlejší řešení

  • Čerpadlo nefunguje?
  • Výkon čerpadla neodpovídá specifikaci?
  • Čerpadlo spíná, ale nenatlakuje nádobu?
  • ... máte jiný technický problém?
 

Než se rozhodnete zaslat zboží k reklamaci, neváhejte nás kontaktovat. Mnohdy lze vadu snadno ostranit, nebo lze pro urychlení zaslat zboží přímo do autorizovaného servisu. Rádi Vám pomůžeme.

 


Na veškeré prodávané zboží se vztahuje spotřebitelská záruka minimálně 24 měsíců.
Dle platných obchodních podmínek vzniká toto právo pouze spotřebitelům, nikoliv nakupujícím firmám, resp. podnikatelským subjektům. V případě reklamace pamatuje, že:

  • Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní od převzetí zboží do reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.
  • V případě, že reklamace není uznána, zasíláme zboží zpět na náklady spotřebitele.

     
   Upozorňujeme, že vady způsobené nedůslednou přípravou zboží pro přepravu k reklamaci
nebudou uznány jako součást reklamace.
 
     


 Jak nejlépe postupovat?

  • Vyplňte prosím reklamační formulář. Vaší reklamaci začneme bezprostředně vyřizovat.
  • V případě závady nás můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.
  • Připravte si číslo faktury (nebo objednávky) a popis závady.
  • Domluvíme se na nejlepším možném postupu.

info-icon   Více informací o reklamaci zboží viz Obchodní podmínky, článek 7.